hye guyzz , i miss you really-2 damn much ! hah , amek kau .. bile aku dhaa lame ta update blogg , cenggini lhaa jadinya .. heee , ade kea yg nux bace entry hari nieyh ? ouhhh , ehh ehh .. awakkk ??? yeahhh , awakk lhaa yg tengah dowk mengadapp blog saye nieyh ~ rindu saye ta ???? heee , kalu ta rindu , boleyh tekan X kat atas tepi belah kanan nunn ~ dhaaa , syuhhhhh .. pegi jauhh-2 .. ta payah nux menggatal bace entry nieyh .. ta de kena mengena dengan awokk punn :P
okeyy , kitew nux bagi taw .. kitew kene bahan dekat tusyen sebub tersalah bagi formula ! kitew maluuu ouhhhh ~ *TutupMukaDenganMouse* terasa diri ibarat badutt di tengah jalan -.- penuh satu dewan gelakkan kitew .. perasaan waktu tuwh macam terkorek hidung depan orang awam ! naseb baek iman kitew kuat ~ kalau tidakk , dhaa melayangg kerusi karatt kat muke diorangg .. mase balek naik LRT pulakk , ade orangg usha-2 kitew lhaa .. hoho , kitew ade peminatt rupenye ~ kau ade ?! haha , jahadd kann kitew nieyh ^^ tapi kann , hati kitew tetap setia pada *ehemm ehemm* .. weeheee ~ ta mao bagi taw korunk .. bwuekkk :P
part bawah nieyh yg palingg panasss ! terhangatt di pasaran woo ~
seriouslyyy , aku benci bulan 3 ! nux tawu sebab ape ?? yeahhh , sebab kau A ! and kenapa pada bulan nieyh jugakk lhaa aku terserempak dgn kau ?! hoyyy mamat , aku nux lupekan kau lhaa siall ! bile aku nux mule lupekan kau , tibe-2 kau muncul ! haty aku sakedd tawu takk !! batin aku terseksaa ! ape patut aku buatt hah ?! kau nux aku datangg pade kau sambil merayu bagai ?! puii -.-'' aku ta mao ! *DalamHatiTuhanSajaYangTahu:'(* kau punn mesty ta mao jumpe aku jugakk kann ?! so , pleaseeee ~ jangan kau tunjukkan muke kau depan aku ! cukup selame nieyh aku telann semua caci-maki kau ! aku ta kann pernah lupe weyhh ! selangkah kaki aku dhaa masuk dalam dewan 7 tadi , aku ta habis-2 menganjing kau dari belakang..
hye guyzz , i miss you really-2 damn much ! hah , amek kau .. bile aku dhaa lame ta update blogg , cenggini lhaa jadinya .. heee , ade kea yg nux bace entry hari nieyh ? ouhhh , ehh ehh .. awakkk ??? yeahhh , awakk lhaa yg tengah dowk mengadapp blog saye nieyh ~ rindu saye ta ???? heee , kalu ta rindu , boleyh tekan X kat atas tepi belah kanan nunn ~ dhaaa , syuhhhhh .. pegi jauhh-2 .. ta payah nux menggatal bace entry nieyh .. ta de kena mengena dengan awokk punn :P
okeyy , kitew nux bagi taw .. kitew kene bahan dekat tusyen sebub tersalah bagi formula ! kitew maluuu ouhhhh ~ *TutupMukaDenganMouse* terasa diri ibarat badutt di tengah jalan -.- penuh satu dewan gelakkan kitew .. perasaan waktu tuwh macam terkorek hidung depan orang awam ! naseb baek iman kitew kuat ~ kalau tidakk , dhaa melayangg kerusi karatt kat muke diorangg .. mase balek naik LRT pulakk , ade orangg usha-2 kitew lhaa .. hoho , kitew ade peminatt rupenye ~ kau ade ?! haha , jahadd kann kitew nieyh ^^ tapi kann , hati kitew tetap setia pada *ehemm ehemm* .. weeheee ~ ta mao bagi taw korunk .. bwuekkk :P
part bawah nieyh yg palingg panasss ! terhangatt di pasaran woo ~
seriouslyyy , aku benci bulan 3 ! nux tawu sebab ape ?? yeahhh , sebab kau A ! and kenapa pada bulan nieyh jugakk lhaa aku terserempak dgn kau ?! hoyyy mamat , aku nux lupekan kau lhaa siall ! bile aku nux mule lupekan kau , tibe-2 kau muncul ! haty aku sakedd tawu takk !! batin aku terseksaa ! ape patut aku buatt hah ?! kau nux aku datangg pade kau sambil merayu bagai ?! puii -.-'' aku ta mao ! *DalamHatiTuhanSajaYangTahu:'(* kau punn mesty ta mao jumpe aku jugakk kann ?! so , pleaseeee ~ jangan kau tunjukkan muke kau depan aku ! cukup selame nieyh aku telann semua caci-maki kau ! aku ta kann pernah lupe weyhh ! selangkah kaki aku dhaa masuk dalam dewan 7 tadi , aku ta habis-2 menganjing kau dari belakang..
Hye , You guys just call me Sheyra for short . Currently stay at Cheras , Kuala Lumpur . I lives at Earth which is magnificently created by Allah Swt . I'm a die-hard kpoppers . Kpop rules (Y) I admit that I'm not perfect and I believe no one perfect in this world . I made mistakes . I apologize for everything I said and I do on you and I hope you can forgive me . I can't hinder you all from hate or dislike me because I will not do anything . I love my parents , family and friends because they are always on my side . In very little space from the World Wide Web , this could be the only place where I can have my freedom to express myself , rant whenever I wanted to , post non-sense shit , type QWERTYUIOP until I get tired like an idiot .
Actually I'm just seventeen young and I don't act like what normal teen girls do . I'm weird and I like crazy things . I really obsessed with something cute and delicious food like Teddy Bear ,
Chocolate and Ice-cream . I'm a shy person and my classmate always call me with pet name as Ms. Flower Wall . For this year , I'll through a final exam that will determine my future . So , wish me luck guys :)